20.11.2016

Rainbow Rowel / Eleanor & Park

Bazen kapağına ya da bloglarda okuduğum yorumlara kapılıp aldığım kitaplar tam bir hayal kırıklığı. Okumadan karar vermemek için okuyorum, fakat sonra zaman kaybı olduğu için üzülüyorum. "Eleanor&Park“ da bu kitaplardan biri !! Övülecek hiçbir tarafı yok !! Yaşı 15-19 aralığında olanlar okuyabilir !! Onun üstüne kesinlikle çıkmamalı. Ki ben, o yaş aralığının bile bu kitaptan alacağı bir şey olmadığını düşünüyorum !! Bazı yorumlarda; "yetişkinler de okumalı, herkesin alacağı bir şeyler var" şeklinde söylemler vardı, külliyen yalan. İki ergenin birbirine olan ilk aşkı, uzatılmış da uzatılmış. Yazarın bu kitabı yazma amacını acayip merak ettim. Kendinden bir şeyler var mı acaba ? Benim zamanım çok bol, senin söylediklerine kulak asmıyorum diyorsanız, buyrun okuyun...Ama kesinlikle tavsiye etmiyorum.

Kitaba gelince; Eleanor, sorunlu bir üvey babanın olduğu ortamda, kalabalık bir aileyle yaşamaktadır. Mecburiyetten katlandığı şeyler cabası. Yeni taşındıkları yerde başladığı okulda Park ile tanışır. Ve aşkın ilklerini yaşamaya başlar.

İyi Okumalar :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder