14.01.2015

Sylvia Day / Sana Soyundum - Sende Kendimi Buldum - Sana Bağlandım

Yine bir üçleme, seri kitap okuyacağım diye sevinirken son kitabın en son sayfasında yazan; "bu hikaye daha bitmedi" satırları beni hayal kırıklığına uğrattı. Konu belli, sonuç belli aslında. Elli Ton serisinin bir kopyası daha. Mutlu sonla biteceği kesin olmakla birlikte, bazı kitaplar neden uzatılır ki ? Yine merak edip okuduğum fakat küçük bir pişmanlık yaşadığım kitaplar arasına girdi seri. En azından e-kitap şeklinde okuduğum ve kampanyadan yararlandığımı düşünürsek çokta takmamalıyım. Erotik edebiyatını seviyorum ! Cinselliğin dışında derinlerde olan şeyler daha çok etkiliyor sizi. Okumak ise size kalmış. Benim tür ayrımım olmamakla birlikte bu tarz kitapların herkesin tercihine kalmış olduğuna inanıyorum.

Kitaba gelince; Eva ve Gideon; her ikisi de çocukluk dönemlerinde cinsel tacize uğramış, psikolojik yardımlarla bunu bastırmışlardır. Eva'nın yeni başladığı iş ikisini bir araya getirir ve ilk bakışta beklenmedik duygusal bağ oluşur.

İyi Okumalar :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder