7.01.2015

Sezgin Kaymaz / Kaptanın Teknesi

Benim için çarçabuk geçen bir yıldan sonra yeni bir yıla daha adım attım çok şükür. Hatta tembellik edip bloğuma kitapları ekleyene kadar 6 koca günü yedik bile !! Yaşadığımız yüzyılda zamanın bu kadar çabuk geçmesinin bir nedeni vardır elbet ?? Yapılan birçok şenliğe, eğlenceye rağmen ben bir yıl daha yaşlandığımı düşündüğüm için yeniyıl ve doğumgünü gibi etkinlikleri pek sevmem…Yaşlandığımı düşünüp şöyle şeyler geçiririm aklımdan: "Yaşanacak güzellikler ve okunacak daha çok kitap var." !! 

Nihayet, yeni yıla girdiğimiz gibi başladığım kitabı bitirdim ve bloğumun başına oturdum. Yeni yılla birlikte yeni bir yazarlada tanışmış oldum. İlk defa bir Sezgin Kaymaz kitabı okudum ve sanırım son olmayacak. İtiraf etmem gerekirse ilk başlarda çok sıkıldım kitaptan. Bitmek bilmeyen, sanki fazla uzatılmış çok fazla diyalog vardı. Fakat bir yerden sonra akıcılığı ele alıp sizi sona ulaştırıyor. Konusu itibariylede güzeldi. Yaşadığımız ve yaşayacak olduğumuz olguların gerçekliğini ve olgulara göre hareket etmemizi öngeren satırlar sizi bir parça düşündürüyor. En kısa zamanda yazarın tüm kitaplarını okuyacağım. Sizde deneyin derim. Pişman olmazsınız.

Kitaba gelince; Selen; 26 yaşında üniversite öğrencisi, yaşamını pek kaale almayan, ağzına geleni pat diye düşüncesizce söyleyen, tek samimi arkadaşı Cavidan ile garip bir ilişkileri olsada iyi anlaşan, aileden sadece babasına düşkün olan bir kız. Birgün dersteyken aniden kapının açılacağını ve içeri girenin hayatını tamamen değiştireceğini nereden bilebilirdi !!

İyi Okumalar :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder