17.10.2014

Stephanie Evanovich / Bir Kadın Nasıl Büyür ?

Yine araya sıkıştırarak birkaç günde okuduğum bir kitap daha blogdaki yerini alıyor. Birçok hayal kırıklığından sonra bestseller okumayı pek sevmesem de yine kendimi tutamadım. Verilen tepkilere ve yapılan yorumlara karşı koyamadan kitabın e-kitap versiyonunu edinip okudum. Bu arada söylemeden edemeyeceğim e-kitaptan hala haz etmiyorum !! Elimde kitap tutmayı, onun o yeni baskı kokusunu içime çekmeyi hala çok seviyorum ama kitapları saklama konusunda kafama takılan yer problemi beni e-kitaba itiyor !! Başka bir sorunda eğer bir e-kitap okuyucunuz yoksa android telefon veya ipadlerde çok ciddi göz problemleri oluşabilir !! En kısa zamanda bir okuyucu edineceğimi söyleyip kesinlikle herkese tavsiye ediyorum.

Kitaba gelince; Kocasını vahim bir hastalıktan kaybeden 32 yaşındaki Holly; kendini tüm dünyadan soyutlamış, evine kapanmış ve sürekli yiyerek geçirmekte olduğu hayatına, bir uçak yolculuğu sırasında tanıştığı Logan sayesinde veda eder ve hiç beklenmedik duyguların içine sürüklenir.

İyi Okumalar :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder