16.10.2014

R.K. Lilley / Uçuşta

Bu ara işlerin yoğunluğu, sevimsiz kışa hazırlık olan sıkıcı sonbaharın verdiği ruhsuzluk gibi nedenlerden dolayı kitap okuyamıyorum. Güzel geçen bir tatilden sonra yoğun bir iş hayatı ise kabus. Alınacak okunacak o kadar kitap varki; artık maddi anlamda yetişemeyince bende e-kitap olayına girdim. Hem daha ucuz ve evde yer kaplamıyorlar. Tabi ki kitaplığımda bulunmasını istediğim kitapları alıyorum. Yoğunluk arasında çerez diye nitelendirdiğim kitaplar okuyorum bu ara. Aşkın ve romantizmin bol olduğu. Sanırım soğuk kış gecelerine ön hazırlık. :) Bazen fütursuzca hızlı hızlı akıp giden kitaplar okumayı seviyorum. Çok entel dantel takılarak, zaman kaybı diye düşünmüyorum. Aksine keyif verici bence. Arada eğlenmek istiyorsanız tarz dışı şeylerde okumalısınız. Tek olumsuz yanı olay örgüsü farklı olmasına rağmen içerik tamamen Elli Ton üçlemesine ait. Yazar biraz kolaya kaçmış sanki :)

Kitaba gelince; Bianca havayolu şirketinde çalışan bir hostestir. Yaşadığı travma dolu çocukluk yıllarından sonra kimseye güven duyamadığı bir zamanda karşısına çıkan James Cavendish'e nasıl hayır diyemediğini sorgular. 

İyi Okumalar :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder