20.10.2014

Gülse Birsel / Hala Ciddiyim

Yıllar önce bir arkadaşımda bulunan 'Gayet Ciddiyim' kitabına çok gülmüştüm sevgili yazarın. Fakat sanırım yaş itibariyle keyifli gelmiş. Kitabın devamı niteliğindeki 'Hala Ciddiyim' kitabından ise hiç keyif alamadım. Günlük yaşadığımız olayların mizahla harmanlanmış şekillerini içeriyor kitap. Gündem, gündem dışı, sosyolojik, magazinsel birçok konu barındırıyor. Sanırım kitabın basım tarihinden dolayı sahip olduğu konuların artık eskide kaldığı ve zaten artık heran karşımızda mizah dolu haberler gördüğümüz için pek keyif alamadım. Kitapları yarım bırakmak istemediğim için zorla da olsa okudum. Şöyle ki; senaryolarını yazdığı ve oynadığı dizilerde daha iyi olan sevgili Gülse Birsel'i de kitaplarını birdaha okumayacağım yazarlar arasına alıyorum maalesef. Yinede; benim zamanım bol okurum diyorsanız, okuyun derim ! Ne diyeyim :))

İyi Okumalar :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder