16.10.2014

Gina L. Maxvell / Baştan Çıkarma Seansları

İşte bir tane daha gün içinde işlerden bunaldığınızda açıp okuyabileceğiniz, hızlı hızlı akıp giden, sizi yormayan, anlamaya uğraş vermeyeceğiniz ama keyif veren, bol aşk bol romantizm dolu bir kitap daha. Bu tarz kitapları amerikan filmlerine benzetiyorum ben. Konu aşk ve mutlu son olunca keyifle izlenenlerden hani. Şu iş yoğunluğunda alıp alıp sakladığım çıtır çerez kitapları bitireyim ki; 2015'e sıkı bir kitap listesi ile gireyim diye düşünüyorum. Eğlenmek istiyorsanız okuyabilirsiniz. Ama benim zamanım bol, rahat kitap okuyabiliyorum diyorsanız çokta zaman harcanacak bir kitap değil. Zamanı bol ve kafası rahat olanlara geçmiş kitap tanıtımlarıma göz atmalarını rica ediyorum. Şayet daha okunası kitaplar mevcut.

Kitaba gelince; Sakatlığı nedeniyle şampiyonluk ünvanını kaybedecek olan ünlü boksör Reid Andrews tedavi için gittiği hastanede yıllardır görmediği arkadaşının fizik tedavi uzmanı kardeşi Lucie'yle karşılaşır. Hayatlarını yönlendirecek bir anlaşma yapan ikili aynı evi paylaşmaya başlar.

İyi Okumalar :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder