6.08.2014

Nihal Yeğinobalı / Belki Defne

İki haftalık iznimde elime yapışan, oradan oraya sürüklenen kitabım nihayet son buldu. Zaman zaman böyle şeyler olabiliyor ! Sanırım şu ara sıcaktan hiçbirşey yapmama isteği söz konusu, buna istinaden okuma hızımda bir hayli yavaşladı. 

Yazarın okuduğum ilk kitabı. Can Yayınları'nın 5tl'lik indirim kampanyasından almıştım. Bazı kitaplar vardır ya; yanlış zamanda okunur, sanırım buda öyle oldu. Ruh halim; yazın, dinlenmenin, tatilin eğlenceli ruhuna aldandı sanırım, öyle ki çoğu zaman çok sıkıldım kitaptan ! Havada asılı kalan çok şey vardı ? Sonlanmayan, cevaplanmayan. Saçma bulduğum bir arkadaşlık ilişkisi. Aşk varmıydı onu bile kestiremedim. O kadar silikti ki ! Bilemiyorum belki yanlış zaman kitabıydı. Ama ayıldım, bayıldım diyemeyeceğim.

Kitaba gelince ; Kocasından boşanmaya karar veren Defne, Fenerbahçe'de ki babasından kalma eve taşınır. Daha ilk günlerde tanıştığı Beril ve çevresiyle değişik bir ortama adım atar. Sonrası; aşklar, iç sesler, hesaplaşmalar ve belkiler...

Altı çizilenler;

"Geçmiş zaman özlemleri, hele bir de gelmemiş, gelmeyecek bir zamanla ilgili sızılara dönüştü mü, tümünü döner kapıların dışında bırakmak gerekir." (Syf.35)

İyi Okumalar :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder