21.08.2014

Martin Suter / Ayın Karanlık Yüzü

D&R indiriminden aldığım kitaplardan biri daha okunanlar rafında yerini aldı. Bir hayli kitap stoğum olmasına rağmen, kitap sitelerinin indirim kampanyalarına bakmadan edemiyorum. Yazarı ilk defa okuyorum. İlk etapta kitabın kapağı ve ismi ilgimi çekti. Arka kapaktaki yazıları okuduktan sonra almaya karar verdim. Pişman olmamakla birlikte çok sevdiğimi söyleyemeyeceğim. Arka kapak yorumları sanırım biraz abartılmış. Çok sürükleyici olmadığını düşünüyorum. Bazı şeyler çok tekrar etmiş ve konuyla alakalı kopukluklar mevcut. Ve her zaman karşılaştığım çeviri hataları, çok fazla devrik cümle ve birbirinden bağımsız gibi duran satırlar. Bir kitapta çeviri gerçekten önemli. Belki iyi bir çeviri ile okumuş olsaydım daha farklı bir haz verebilirdi. Yinede zamanınız bol ise okunacaklarınızın arasına sıkıştırıp okuyabilirsiniz.

Kitaba gelince; Urs Blank şirketler arası birleşmeleri sağlayan, camiasında çok ünlü bir avukattır. Birgün tesadüfen uğradığı bit pazarında Lucille ile karşılaşır. Aralarındaki ilişki farklı boyuta taşınır. Zamanın çoğunu birlikte geçiren Lucille ve avukat, birgün uyuşturu etkisi bir hayli fazla olan mantar partisine katılırlar. Bu deneyimden sonra kişiliğinde değişiklikler sezen avukat bunu tamir edebilmek için farklı bir ortamda mücadeleye başlar.

Altı çizilenler;

"Hepiniz eleştiren, yargılayan iç muhakemenizi devredışı bırakın ve zamanı gelmeden önce analize kalkışmadan; süreci yaşamaya çalışın." (Syf.55)

İyi Okumalar :))

1 yorum:

  1. Kitaplara olan düşkünlüğünüz ve bu kadar çok okumanız imrenilecek bir durum tebrik ediyorum sizi..

    YanıtlaSil