11.08.2014

Deniz Kavukçuoğlu / Canım Acıyor Baba

D&R indiriminden aldığım kitaplardan biri daha nihayet okunan kitaplarımın arasına teşrif etti. Deniz Kavukçuoğlu yeni tanıştığım bir yazar. Diğer kitapları hakkında konu sahibi olmasam da, sanırım ben en iyi öykü kitabıyla başladım okumaya. Birbirinden güzel öyküler birçok değişik karakterde insanla tanıştırıyor sizi. Öyle ki; kimi zaman bir yakınınız kimi zaman siz olan karakterler. Yeni yılda tüm kitaplarını edinip okumak istediğim yazarlar arasına girdi Deniz Kavukçuoğlu. Ben diğer kitaplarında da hayal kırıklığına uğramayacağımı düşünerek kesinlikle okumalısınız diyorum. Ve sanırım artık yeni yeni yazarlara yelken açmak gerektiğini benimsedim. Öykü yazarlarının hepsi tadılmalı.

Kitaba gelince; Birbirinden güzel 13 öykü. Aşk, terkediş, ilişkiler, cinsellik, ilk deneyimler, nefretler, utançlar…

Altı çizilenler;

"…yıllar içinde birşeyler öyle birikiyor ki, bir noktadan sonra ağırlaşıyor, taşınmaz oluyor. Daha da kötüsü bu birikim insanın geleceğine uzanan yolları tıkıyor." (Syf.85)

İyi Okumalar :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder