17.07.2014

Jean Christophe Grange / Şeytan Yemini

İki haftalık bir süreçten sonra kitabım bitti ve nihayet bloğuma ekleme lüksüne nail oldum. Konusu, ilerleyişi, kurgusu; herşeyi çok iyiydi. Ama ben neden bu kadar uzun zamanda okudum bilemiyorum. Yaz sıcakları, ramazan koşturmacası gibi bahaneler sunabilirim sanırım. Grange'a her kitapta biraz daha hayran oluyorum. Olayların kurgusuna ve onları birbirlerine bağlama yeteneğine bayılıyorum. Her zaman dediğim gibi, kitap yazarken; içerikten belli olan araştırma yetisini, hayali değilde gerçek bilgiler katarak bizlere aktarmasını takdir ediyorum. Tüm ayrıntılarıyla anlattığı mekanları ayrıca gidip görme isteği ise beni büyülüyor. Okuduğum satırlardan bu kadar etkilenip, gidip görme isteği !! İnşallah birgün diyorum ve kitabı kesinlikle tavsiye ediyorum !! Yazarın bugüne kadar okuduğum tüm kitapları için ortak düşüncem; kitaplığınızda var olsunlar, pişman olmazsınız :)

Kitaba gelince; Mathieu Durey Ruhban okulunda yetişmiş, cinayet masasında görev alan bir polis. Çocukluğundan itibaren tanıdığı Luc Soubeyras'ın intihar girişimi ve komaya girmesiyle başlayan olaylar zinciri Durey'i çok farklı bir seri cinayet zincirine sürükler.

İyi Okumalar :))

1 yorum:

  1. ben grange in bu kitabına bayılmıştım :) hikayeden çok yazarın verdiği ayrıntılar süperdi :)

    YanıtlaSil