16.06.2014

Cem Akaş / 7

İndirim günlerinden edindiğim kitabın ilk yayın tarihi 1992. Biraz içerik, biraz arka kapak okuduktan sonra merak edip sepete ekledim. Açıkcası ilk sayfalarda biraz sıkıldım. Ortalarda biraz sarmaya başladı ve sonra yine sıkıldım. Her seferinde yazarın yazılanları biryerden kesip; bu bir rüya deyip asıl anlatmak istediğine geçiş yapmasını bekledim. Bazı kitapları okuduğumuz zamanlar gerçekten önemli. Sanırım "7" kötü bir ruh halime denk geldi. Konusu, içeriği, karakterleri bakımından heyecanlı, hırslı, sürekli savaş halinde olsa da ben pek adapte olamadım kitaba. Belki de içeriğinde ki dinsel ve cinsel izlenimler sarmadı beni. Belki yanılmışımdır diyerek önümüzde ki zamanlarda tekrar okuyacağım. Merak edenler okusun, ve yanıldığımı savunanlar eleştiride bulunsun ki; ne göremediğimi anlayayım !!

Kitaba gelince; Yağmur ve Hakan, Yağmur'un kitapçı dükkanında tanışırlar. Yağmur'un; içinde bulunduğu ve inandığı dinin peygamberi olarak Hakan'ı göstermesiyle farklı bir olay örgüsü içine girerler.

İyi Okumalar :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder