28.05.2014

Melike İnci / O Anda

Kitabı an itibariyle (28.05.2014/ 09:53) bitirdim ve hemen yazmaya can attım nedense. Yeni bir yazar okuma zevkini yine Yitik Ülke ile tattığım için mutluyum. Alırken sadece konusuna şöyle bir baktığım kitap beni çok farklı duyguların içine hapsetti. Geçmiş, günümüz ve gelecek; hepsinin harmanlandığı, sevginin, aşkın, bağlılığın, kıskançlığın, dostluğun var olduğu sayfalar. Hiç sıkılmadan okuyacağınız hayatlar. Bir sonraki sayfaya geçme isteği. Karakterlerin birbirleriyle olan bağlantısı ve ilişkileri, kurgu, olayların akışı çok iyi ve kesinlikle zekice. Uzun zamandır okuduklarımın içinde en iyiler arasına girdi. Yitik Ülke'ye ayrıca teşekkür etmek istiyorum, biz sevgili okuyucularını böylesi yazarlarla tanıştırdığı için. Şu ana kadar okunanlar benim için hep farklı ve özeller. Kitaplığımın en sıcak, en içten misafirleri. Kesinlikle keşfedilmesi gereken bir yayınevi. "O Anda" ise kesinlikle tavsiye kitabımdır.

Kitaba gelince; Murat bir sabah ani bir kararla evden uzaklaşacağını söyler. Yasemin merak etse de fazla tepki göstermez gitmesine. Ama aklı karışıktır. Selim'in ziyaretiyle daha da karışmıştır. Yasemin Murat'ı düşünmemeye çalışırken, Selim ile Murat'ın annesi Zübeyde Hanım'ın olan, içinde mektuplar ve bir defter bulunan bir kutu bulurlar. Aşklar, dostluklar ve belki de pişmanlıklar…

İyi Okumalar :))

1 yorum: