29.08.2013

Jean Christophe Grange / Kaiken

Kitap kardeşliği ağustos kitabı sonunda bitti !!! İlk defa bu kadar tembel bir ay geçirdim...İstanbul dışında geçirdiğim tatilin bu ay ki okuma hızımı düşürdüğü kesin...İyi bir dinlenmeye ihtiyacım varmış demek ki...Ama bunu en kısa zamanda telafi edeceğim...Kaiken'i ağustos ayının tamamına yayıp okudum diyebilirim...Yanında iki tane yarım kitabımı da bitirmeye çalışıyordum tabii ki !!! Kitabı sevdim mi açıkcası hala karar veremiyorum...Sürükleyici olduğunu inkar etmiyorum...Fakat kitabın başında bizlere sunulan hikaye sanki ana hikayeden ayrı gibi idi...Kitapta iki ayrı hikaye okudum diye düşünüyorum...Nedense bir bütünlük yakalayamadım...Ana karakter değişmeden iki ayrı olaylar silsilesi...Yada uzun zaman elimde kaldığı için belki de ben bir bütünlük yakalayamamışımdır !!! Ben karar veremedim açıkcası...Grange severlere tavsiyemdir yine de...

Kitaba gelince; Olivier Passan Fransa'nın Seine Saint Denis bölgesinde polis teşkilatında görevlidir...Karısı Naoko ile boşanma eşiğinde olan Passan, bölgesinde yaşanan bir dizi seri cinayetin içinde bulur kendisini...Seri cinayetleri çözmeye çalışırken evine yapılan bir kaç saldırıdan ailesinin de tehlike de olduğunu anlar...Tüm ip uçları, hayatını yetiştirme yurtlarında geçiren Patrick Guillard'ı göstermektedir...Olayı çözdüğüne inanan Passan kendini hiç tahmin etmediği farklı olayların içinde bulur...

İyi Okumalar :))

1 yorum:

  1. http://tayfunsurucu.blogspot.com/2013/07/olmuyor-olmuyor-olmuyor.html

    YanıtlaSil