18.06.2013

Yaprak Öz / Berlinli Apartmanı

Sevgili Kadir Aydemir'den hediye gelen bir Yitik Ülke Yayınları kitabını daha bitirdim...Kitap bir cinayet romanı olmasına rağmen okurken çok keyif aldım ve eğlendim...Kabul ediyorum biraz tırstım ama çokta güldüm...Karakterler kesinlikle özenle seçilmiş...O tarz bir apartmanda olması gereken her tipleme vardı sanki !!! İki günde soluksuz okuduğum bir kitap oldu...Kesinlikle tavsiye edeceğim bir kitap ve sanırım yazarın bundan sonraki tüm kitaplarını takibe alıyorum :)) Ayrıca tüm Yitik Ülke kitapları gibi bu kitabın kapağıda kesinlikle muhteşem...

Kitaba gelince ; Elif, Rauf, Bünyamin Bey, Ahsen Hanım, Faruka Hanım Teyze, Matild, sevgili Natali ve ofis olarak kullandıkları dairelerinde ki Kaan ve Barbaros Berlinli Apartmanı'nın kendi hallerinde yaşayan apartman sakinleri... Oya, kitabın baş kahramanı, tüm gününü evde geçiren bir çevirmendir...Abisi Ozan'ın yardımlarıyla ucuza bulduğu ve hemen aldıkları Berlinli Apatmanı'ndaki dairesine taşınır...Apartmandakilerle hemen kaynaşan Oya iyi bir seçim yaptığını ve orada çok mutlu olacağını düşünür...Taa ki apartmanda yaşanan bir dizi olayların içine girene kadar !!! 

Kitap kesinlikle okunmaya değer...Ben kendi adıma Natali ve Kiki'yi sanırım bir süre aklımdam çıkaramayacağım...

İyi Okumalar :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder