14.06.2013

Lucy Kellaway / Ofiste Aşk

Artık, kitapların kapağına ya da çok satanlar arasında olmasına aldanıp satın almayı bir kenara bırakma vakti geldi..."Limonlu Pastanın Sıradışı Hüznü"nden sonra sanırım bu ikinci hata !! Bu kitabıda yarım bırakmamak adına sonunu getirdim...Kitabın tamamen kötü olduğunu söylemiyorum ama Londra'da geçmesine rağmen tipik bir Amerikan filmi hikayesi okuduğum kesin !! Kitabı tavsiye edip etmemek arasında kararsız kalıp kesinlikle size bırakıyorum :))

Kitaba gelince ; Stella çok ünlü bir petrol şirketinde yönetim kurulunda başarılı bir iş kadını...Evli ve iki çocuk annesi...Kendinden neredeyse 20 yaş küçük asistanı Rhys ile yaşadığı akıl almaz aşk onu kötü bir sona sürüklerken, kendini genç hissetmesini sağlayan genç sevgilisinden uzak kalmayı başarabilme olasılığı neydi ?? Bella ise aynı şirkette çalışan yönetici asistanı...Başından kötü bir evlilik geçmiş, genç bir anne...İlk etapta kendine bile itiraf edemediği bir hızla patronu James'e aşık olur...Bu aşk zaten rayına oturmayan hayatını daha da alt üst edecekmiydi ?? Bu iki kadının ofiste ki yaşamlarından alınan kesitler ise sizi ne kadar tatmin eder o da size kalmış !!!

İyi Okumalar :))

1 yorum:

  1. Hımm ben de merak etmiştim. Gerçi arada böyle kitaplar tatlı gidiyor.

    YanıtlaSil