28.04.2013

Vedat Türkali / Fatmagül'ün Suçu Ne?

Bir Vedat Türkali seveni olarak, tv dizisi yayınlanan, fakat seyretmediğime kitabı okuduktan sonra daha çok şükrettiğim bir eser oldu benim için...Bu kitabın iki yıla yayılmasını nasıl başardılar bilemiyorum ama, tebrik etmek gerek...Gerek tv, gerek gazetelerde çıkan haberlere ve yayınlara göre ; eser konu itibariyle aynı olsada yaşanan dönem, kişiler, olaylar biraz daha farklı !!

Fatmagül, dönünce evleneceklerinin hayalini kurarak, sünger çıkarmaya giden nişanlısını beklemektedir...Birgün talihsiz bir olay yaşayarak kasabanın önde gelen ailelerinin çocukları tarafından tecavüze uğrar...İleri gelen aile olmak (!) ve siyasetin içinde bulunmalarından dolayı, olayı örtbas etmeye çalışan Yaşaran Ailesi verdiği mücadeleyi kazanmak için kendilerine günah keçisi olarak seçtikleri Kerim ile Fatmagül'ün evlenmesine karar verirler ve asıl hikaye bundan sonra başlar...

Dar görüşler, zengin-fakir, sağ-sol, siyasetin köylere kadar inip insanları birbirine düşürdüğü bir vakit Fatmagül'ün adalet aramasının bir yararı olacakmıydı ?? Toplumumuzda hala var olan ve gereken cezaların verilmediği takdirde var olacak yarasının kitap kahramanı Fatmagül !! Bence okunmalı...Çok sevdiğim sevgili Vedat Türkali'nin kalemine sağlık...En kısa zamanda diğer kitaplarını da okumayı umut ediyorum...

İyi Okumalar :))

1 yorum:

  1. ben de diziyi /filmi izlemeden okudum kitabı , sonradan diziyi de izledim , bence dizi de oldukça başarılı olmuş :)Engin Akyürek konuşturmuş :))

    YanıtlaSil