4.04.2013

Kadir Aydemir / Tuhaf Alışkanlıklar Kitabı

Yitik Ülke Yayınları'nın kitaplarını elime alınca ilk önce kapaklarını inceliyorum..Birazda meslekten dolayı ön, arka, yan demeden saatlerce inceliyorum...Şu ana kadarki okuduklarımın kapak tasarımları muhteşem...Tasarlayan arkadaşa buradan teşekkür ediyorum...Hazır fotoğraf kullanmaktansa çizgisel tasarım içerikli kapakları daha çok seviyorum...

Gelelim kitabın içeriğine: Kitabın ismine bakınca zaten bir duruyorsunuz !! Hemen kendinizi bir sorguluyorsunuz...Acaba benim tuhaf alışkanlıklarım nedir diye !! Kitapta 126 yazar tek tek tuhaf, bazen komik, bazen saplantı haline gelmiş olan alışkanlıklarını dile getirmişler...Gülüyorsunuz, şaşırıyorsunuz, nasıl yani diyorsunuz fakat merakta ediyorsunuz...Okudukça bu güne kadar fark etmediğiniz ama hep sizinle olan alışkanlıkları farkediyorsunuz...

Kitap bittikten sonra kapağını kapatıp düşündüm benim tuhaf alışkanlıklarım neler diye ?? Çok simetriğim bir kere...Herşey düzgün sıra halinde, gerekirse renklerine göre askeri nizamda durmalı...Sabah kalktığımda yaptığım işlevsel hareketlerin sırası hep aynıymış :)) (Bunu yeni farkettim..) Bir de son olarak aslında hep yaptığım ama bunun tuhaf bir alışkanlık olduğuna kitabı okuduktan sonra karar verdiğim bozuk para olayım var !! Minibüse yada bakkala bozuk para vereceksem eğer, paraların tüm yüzleri aynı yönde olmalı !! Turalar bir tarafa yazılar bir tarafa...Elimde kaç tane olduğunun bir önemi yok hepsini düzeltip veriyorum !! Biraz saçma ama buda düzen takıntımdan ileri geliyor diye düşünüyorum...

Kitap çok eğlenceli...Kesinlikle okumalısınız...Eğlenceli dakikalar sizi bekliyor :))

İyi Okumalar :))

1 yorum:

  1. Bozuk para konusunda korkarım benim de öyle bir takıntım var. Hatta yazılar acaba tam üst üste geliyor mu diye düşünüp hizalamaya çalıştığım bile olur bazen. Sıkıntılı bir durum... :)

    YanıtlaSil