11.03.2013

Müge Sandıkçıoğlu / Diş ile Düş Arasında

"İncinmişliğimin telafisini yapabilecek kişilere bile ruhumun gözlerini kısarak bakıyorum." (Syf.24)

Kitabı tamamen çizdim diyebilirim galiba :)) Ama en çok sevdiğimi sizinle paylaşmak istedim...Müge Hanım bir dişçi...Ama hayalini gerçekleştirip yazmış ve bizi bu güzel kitapla buluşturmuş...Kitap o kadar doğal ki; sanki Müge Hanım ile karşılıklı sohbet ediyor gibi hissettim kendimi...Nitekim sosyal paylaşım sitesinden kısa da olsa naçizane sohbetine nail oldum :)) Yazıları çok sıcak çok içten...Kendisinin de umduğu gibi okurken çok olağan tepkiler veriyorsunuz, adeta hepsini yaşamışçasına...Ben Müge Sandıkçıoğlu'nun kalemini çok sevdim...Bundan sonra ki kitaplarını dört gözle bekliyor olacağım...Hani bazen hayata dair tecrübeye ihtiyacımız olur ya, işte öyle hissettiğinizde kitabın sayfalarını çevirmeniz yeter :)) İyi okumalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder