8.02.2013

Canan Tan / En Son Yürekler Ölür

Deniz ve Nehir'in hikayesi bu...Delicesine akıp tam birbirlerine döküldükleri zaman başlıyor onların asıl hikayesi...Okurken bazı yerlerde ne kadar bilindik ve klasik bir hikaye desem de okumaktan kendimi alamadım...Büyük bir aşk, sonrasında yaşanan kazayla darmadağın olan bir aşk, küçük bir canın canlandırdığı bir aşk...Satırlar arasında zaman zaman duygusallaşıyor bazen gözyaşlarınızı tutamıyorsunuz...Biraz acıklı bir kitap kaleme almış yazar :)) Kitapta üstünde durulması gereken ve aslında bize asıl yol gösteren şey "Organ Bağışı"...Okudukça bunun bir kurgu olsa da gerçekte yaşanabileceğini düşünüyorsunuz...Çok zor zamanlar...Ölüm adım adım gelirken umut ışığını kaybetmemek...Bu umut ışığı kimilerine yanıyor kimilerini ise karanlıkta bırakıyor :(( Kitabı okuduktan sonra organ bağışının önemini bir kez daha kavradım ve sanırım organlarımı bağışlamaya karar verdim...Herkes için zor bir durum kesinlikle...Sevdiğiniz birinin organlarını bağışlamak !! İnsan düşünürken bile tüyleri ürperiyor sanki...Ama yazarın kaleme aldığı gibi düşünüyorum artık...Ruh bedenden çıkınca geriye kalan cansız bir vücut sadece...Onun toprağın altında çürümesindense yeni umutlara ışık olması kesinlikle daha yaşamsal bir kavram...Gerçekler her zaman acı ve zordur !! Fakat, eminimki umut ışığını bekleyen canlara can vermekte en güzeli olacaktır...İyi Okumalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder