28.01.2013

Jane Austen / Aşk ve Gurur

Klasikler arasında en sevdiğim aşk hikayesi...Uzun yıllar önce okumama rağmen tekrar okuma isteği beni durduramadı...Ortaokul yıllarında daha kısa bir versiyonunu okumuştum...Tam metin çevirisi beni yıllar sonra tekrar cezbetti...
Darcy ve Elizabeth aşkı gerçekten sizi o yüzyıla götürüyor...Kitabı okurken adeta o balolarda dans ediyor, o görkemli binaların içinde salınıyorsunuz...Darcy'nin donukluğuna Elizabeth'in fazla ön yargısına rağmen kazanan yine "Aşk" oluyor...Umutsuz ve bir o kadar da zor görünen aşkın güzel bir sonla bitmeside sizi sevindiriyor...Aslında içimde klasiklere devam etme isteği var ama araya başka tür kitaplar sıkıştırmayı seviyorum...Ama fazla uzak kalamayacağım klasiklerden sanırım....Arkadan "Jane Eyre" beni bekliyor...Farklı yaş aralıklarıyla okunmalı bence klasikler...Size her yaşta farklı bir tat veriyor...İyi okumalar diliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder