28.05.2012

Buket Uzuner / Uyumsuz Defne Kaman'ın Maceraları - Su Kitabı

 "Yaşamak tabiatın efendisi değil, onun bir parçası olduğunu hissetmektir, çünkü ona döneceğiz."

Kitap sevgili Buket Uzuner tarzında...Sizi hiç sıkmayan ve bir anda kitabın içindeymişcesine yaşadığınız anlar...Kitap hakkında söylenecek o kadar çok şey var ki, hepsini söylersem okumanızın bir anlamı kalmayacak...Ben kitabı çok sevdim...Umay nineyi, Defne Kaman'ı, Sahaf Semahat'i, Komser Ümit Kaman'ı...Hepsini...Hepsi içimizden gerçekten...Kitabın hikayesi bir hayli güzel...Şamanizmi merak ediyorsunuz ?? Kadın cinayetlerini ve toplumda ikinci plana atılmaya çalışılan kadın portrelerini çok güzel ele almış sevgili yazar...Kalemine sağlık diyorum ve şiddetle tavsiye ediyorum herkese...Devamını da büyük bir heyecanla bekliyorum...İyi Okumalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder