6.03.2012

İki Cami Arasında Aşk / Mürvet Sarıyıldız

Mimar Sinan gibi Osmanlı'nın baş mimarı olarak görev yapmış, eserleri günümüzde hala konuşulan büyük bir insan için yazılabilecek en basit kitaptı...Zaman kaybı olarak düşünüyorum...Yarım kitap bırakmayı sevmediğim için okudum..Fakat bu kadar basit bir kitap beklemiyordum....Anlatım çocuklara anlatılan masal tadındaydı...Mimar Sinan'ın Mihrimah Sultan Camii'sini Mihriman Sultan'a duyduğu derin sevgiden dolayı yaptığı tarih kitaplarında da yazıyor ama bu kadar hikayeleştirip basitleştirmek bence yazara yakışmamış...Kötü bir kurgu olmuş...Biraz tarih kitabı karıştırılıp yazılsaydı daha güzel olacağına inanıyordum...Tabii ki yine de yazarın emeğine sağlık ama tarih içerikli kitaplarda biraz daha gerçekçilik diyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder