27.03.2012

Bir Devrin Romanı / Halide Nusret Zorlutuna

Halide Nusret Zorlutuna 2011 Tüyap Kitap Fuar'ında tanıştığım bir yazar..Daha önce kitaplarını okumamıştım..Ama şuan iyiki Timaş Yayınlarına göz gezdirmişim diyorum...Beni bu yazarla tanıştırdığı için öncelikle yayınevine teşekkür ediyorum...Bir Devrin Romanı adından anlaşılacağı gibi size bir devri anlatıyor...Savaşları,göçleri,zorluklarla yaşam mücedelisini...Halide Nusret Zorlutuna bu zorluklara göğüs germiş,Cumhuriyet'imizin ilk kadın öğretmenlerindendir...Hayatının zorlu geçmesinin yanında yaşadığı edebi hayat onun en güzel yanı sanırım...Türk şiirine ve romanına hayat vermiş birçok şair ve yazar ile dost olan yazarımız edebiyatla iç içe bir yaşam sürmüş...Bir edebiyat hayranı olarak gıpta ettim...Edebi lezzet için okunması gereken bir eser...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder